LastPass

The Last password you'll have t remember!

2008-05-01

Microsoft TechNet Plus

Så då är jag prenummerant på TechNet Plus. Jag har valt den online baserade versionen och hade en del trassel med att registrera mig.
Först tänkte jag försöka tjäna lite pengar på att registrera mig i USA. Jag har en giltig adress, men lyckades i alla fall inte. Så jag gav upp och registrerade mig i Sverige. Även här hade jag problem med första försöket, och jag undrar om det hade fungerat i USA. Hmm det hade kostat $249 med den rabatt kod jag hittade, och nu fick jag betala 4200 kr. Det är ju lite skillnad...
I alla fall är det värt varenda krona som jag ser det, nu kan jag ha mitt lab hemma installerat med senaste versionerna utan att behöva installera om var och vara annan vecka för att vara säker på att inte den trial som jag kör på skall gå ut under tiden jag testar.
Dessutom får man ju två support incidenter hos Microsoft som bara dom betalar sig...

Microsoft TechNet Plus

Inga kommentarer: