LastPass

The Last password you'll have t remember!

2008-02-02

Free Video Flip and Rotate: rotate video, flip video!

Har du också råkat ut för att du behöver vrida på en film, mitt vanligaste problem är att jag lite snabbt skall filma med min mobiltelefon och tänker mig inte för när jag filmar och får bilden på högkant.
Det är ju inga problem så länge filmen är kvar i mobilen, då vrider jag ju bara på den. Men när jag för över filmen till datorn för att spara den eller möjligen klippa ihop med andra filmer, då får jag problem.
Så jag gav mig ut på jakt efter ett progam som kunde vrida filmen, och då hittade jag denna gratis version.
Värd att testa, priset är ju överkomligt.

Free Video Flip and Rotate: rotate video, flip video!

Dom har även andra gratis program för bl a video konvertering, så kolla även in http://www.dvdvideosoft.com

Inga kommentarer: